سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | 19 March 2024
مدیر عامل پتروشیمی ارومیه:

استانداردهایی را فراتر از استانداردهای ملی برای خود هدف‌گذاری کرده ایم

تندیس واحد نمونه کیفی استانی از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان آذربایجان غربی به پتروشیمی ارومیه اهدا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در مراسم انتخاب واحدهای نمونه استانی آذربایجان غربی که امروز (شنبه، ۱۸ آبان‌ماه) در سالن استانداری با حضور معاون استاندارد در امور اقتصادی، مدیرکل استاندارد استان و مدیران کنترل کیفی برگزار شد، تندیس شرکت برتر در کسب «واحد نمونه کیفی استانی» از سوی اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی به پتروشیمی ارومیه اختصاص یافت.

کریم دلجوان، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با تأکید بر اینکه استاندارد هیچگاه سقف نیست، بلکه حداقل‌هایی است که اگر محصولی کمتر از آن باشد نباید به تولید آن ادامه داد، گفت: پتروشیمی ارومیه استانداردهایی را فراتر از استانداردهای ملی برای خود هدف‌گذاری کرده و به استانداردهای ملی اکتفا نمی‌کند و تلاش این است که بتواند کالایی در سطح استانداردهای بین‌المللی تولید کند.

وی با بیان اینکه امسال براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال «رونق تولید ملی» است، افزود: بنابراین نقش استاندارد در اجرای رونق تولید، تحقق و موفقیت آن بسیار مهم و اساسی است.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: استانداردها کمک می‌کنند ما بتوانیم در دنیای رقابتی که بسیار هم سخت و فشرده است سر پا بمانیم و به فعالیت اقتصادی خودمان با انگیزه بیشتری ادامه دهیم و برای پایداری در این دنیای پررقابت، چاره‌ای جز این نداریم که استانداردها را تا سطح ممکن بالا ببریم و در این زمینه سعی کنیم همیشه روزآمد باشیم.

دلجوان با اشاره به اقدام‌های پتروشیمی ارومیه در کسب این موفقیت گفت: تولید و عرضه محصولات براساس مشخصات فنی و کیفی و منطبق با استانداردهای بین‌المللی به بازارهای داخلی و برخورداری از رویه‌های نظام‌مند در رسیدگی به شکایات و بازخوردهای دریافتی از مشتریان و....سبب شده است در حوزه‌های مختلف مرتبط با استاندارد و کیفیت به این برتری دست یابد.

هر ساله همزمان با روز جهانی استاندارد، افزون بر واحدهای کشوری، تولیدکنندگان نمونه در هر استان نیز معرفی می‌شوند.

پر بازدیدها
آخرین اخبار